Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
brak zdjęcia
Opis formalny
Szablon z etykietami WWW
MARC
Hasła związane
Jakościowe badania marketingowe w Internecie / red. nauk. Magdalena Jaciow, Grzegorz Maciejewski ; [aut. rozdz. Magdalena Jaciow et al.]. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013.
TYTUŁ:   Jakościowe badania marketingowe w Internecie / red. nauk. Magdalena Jaciow, Grzegorz Maciejewski ; [aut. rozdz. Magdalena Jaciow et al.].

ADRES WYDAW.:   Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013.

OPIS FIZ.:   153 s. : il. ; 24 cm.

SERIA:   Praca Naukowa

NUMER ZNORM.:   978-83-7875-157-1

HASŁO PRZEDM.:   Badania marketingowe metodologia.

  Internet aspekt ekonomiczny.

  Badania jakościowe (nauki społeczne).

KLASYF. LOKALNA:   BADANIA MARKETINGOWE.

  INTERNET.

:   MK.3

WSPÓŁTW.:   Jaciow, Magdalena. Red.

  Maciejewski, Grzegorz (1971- ). Red.

HASŁO DOD.:   Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo.
LDR 01383cam#a2200337#i#4500
001 0162500623357
003 WR 004
005 20190602013120.8
008 140218s2013####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 9788378751571
035 %a xx003028918
040 %a KAT 001/KC %c KAT 001/KCs %d WR 004/mag
0900 %a MK.3
091 %a 1 wymiana
24500%a Jakościowe badania marketingowe w Internecie / %c red. nauk. Magdalena Jaciow, Grzegorz Maciejewski ; [aut. rozdz. Magdalena Jaciow et al.].
260 %a Katowice : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, %c 2013.
300 %a 153 s. : %b il. ; %c 24 cm.
4901 %a Praca Naukowa
504 %a Bibliogr. s. 147-151.
650 #%a Badania marketingowe %x metodologia.
650 #%a Internet %x aspekt ekonomiczny.
650 #%a Badania jakościowe (nauki społeczne).
7001#%a Jaciow, Magdalena. %e Red.
7001#%a Maciejewski, Grzegorz %d (1971- ). %e Red.
7102#%a Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). %b Wydawnictwo. %4 pbl
830 0%a Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
8564#%u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0162500623357 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7875-157-1
990 %a BADANIA MARKETINGOWE.
990 %a INTERNET.
999 %b eam (02/04/2014) %c mag (14/04/2014) %c mag (14/04/2014 ; 000, 040, 090+, 990+) %c mag (14/04/2014 ; 990+) %r 2013
DOKUMENTY PRZEZNACZONE DO WYPOŻYCZANIA
PołożenieSygnaturaLokalizacjaStatusAkcja
BMK.3 JAK
B 122979
Mag.Dostępna Informacja
WMK.3 JAK
W 300948
SWDDostępna Informacja
WMK.3 JAK
W 304421
SWDDostępna Informacja
W-JG91429Mag.JGDostępna Informacja
DOKUMENTY PRZEZNACZONE DO KORZYSTANIA NA MIEJSCU
PołożenieSygnaturaLokalizacjaStatusAkcja
B-JGMK.3 JAK
B-JG 32994
Czyt.Og.JGDostępna Informacja
WMK.3 JAK
W 300947
SWDDostępna Informacja