Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
brak zdjęcia
Opis formalny
Szablon z etykietami WWW
MARC
Hasła związane
Marketing w Praktyce : metody, techniki, organizacja. - Warszawa : Infor - Ryszard Pieńkowski, 1996-.
TYTUŁ:   Marketing w Praktyce : metody, techniki, organizacja.

ADRES WYDAW.:   Warszawa : Infor - Ryszard Pieńkowski, 1996-.

OPIS FIZ.:   29 cm.

Częstotliwość:   Mies.

NUMERACJA:   1996, nr 1 (stycz.)-.

UWAGI:   Od 1998 nr 1 brak podtytułu. . - Od 2006, nr 9=103 dod. do tyt.: wiedza-energia działania.

ISSN:   1425-8315

HASŁO PRZEDM.:   Marketing czasopisma.

  Marketing Polska czasopisma.

  Prasa ekonomiczna Polska 1990-.

KLASYF. LOKALNA:   MARKETING.

  CZASOPISMA.

:   MK.0

HASŁO DOD.:   Wydawnictwo INFOR - Ryszard Pieńkowski.
LDR 02060cas#a2200457#i#4500
001 0161800165586
003 WR 004
005 20190602011631.3
008 961121c19969999pl#mr|p|##|##|0###|0pol#c
022 %a 1425-8315
035 %a bb96159660
035 %a (NUKAT)vtls000026826
040 %a GD U/KK %c GD U/KK %d GD U/MR %d KR U/SA %d WR U/FZ %d GD U/EN %d GD U/EN %d WR U/SN %d LUBL KUL/AJ %d WR U/SA %d WA U/FM %d KR 93/BJs %d OLSZT 003/MG
0900 %a MK.0
091 %a IM %b cz
2101#%a Market. Prakt.
222 0%a Marketing w Praktyce
24500%a Marketing w Praktyce : %b metody, techniki, organizacja.
260# %a Warszawa : %b Infor - Ryszard Pieńkowski, %c 1996-.
300 %c 29 cm.
310 %a Mies.
321 %a Mies., %b 1996
321 %a Kwart., %b 1997
321 %a Dwumies., %b 1998-2000
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
3620 %a 1996, nr 1 (stycz.)-.
500 %a Od 1998 nr 1 brak podtytułu.
500 %a Od 2006, nr 9=103 dod. do tyt.: wiedza-energia działania.
515 %a Od nr 9= 79 (2004) pojawia się numeracja rocznika.
515 %a Od nr 9=103 (2006) zanika numeracja rocznika.
650 #%a Marketing %v czasopisma.
650 #%a Marketing %z Polska %v czasopisma.
655 #%a Prasa ekonomiczna %z Polska %y 1990-.
7102#%a Wydawnictwo INFOR - Ryszard Pieńkowski. %4 pbl
7700#%t Katalog %c agencje badania rynku %g 1996-1998 %x 1644-0811 %w xx001129529 %w (NUKAT)vtls001129529
8564#%u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0161800165586 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a MARKETING.
990 %a CZASOPISMA.
999 %b eap (05/04/2000 11:55:13) %c eapa (19/03/2002 15:34:46) %d epa (25/11/2009) %c bams (27/11/2007) %c epa (03/12/2007) %c bams (07/01/2008) %c epa (25/11/2009 ; 310, 650-, 770-) %c epa (26/11/2009) %c epa (30/11/2009 ; 040, 990+) %c epa (24/01/2011 ; 090+) %c eap (05/12/2011 ; 040, 990+) %c prolib (09/01/2017) %c prolib (10/01/2017) %c prolib (27/06/2017) %c prolib (27/02/2019) %r 1996

Zasób czasopisma

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu (UEWRO)
1. O-czasopisma archiwalne; SWD - Strefa Wolnego Dostępu; MK.0 MAR O 2196; Numery bieżące dostępne w Czytelni Czasopism i Zbiorów Specjalnych
2. P-JG czas.arch.JG; CzytCzasJG - Czytelnia Czasopism (Jelenia Góra); 414