Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
brak zdjęcia
Opis formalny
Szablon z etykietami WWW
MARC
Hasła związane
Media i Marketing Polska / red. nacz. Piotr Pokrzywa. - Warszawa : VFP Communications, 1999-.
TYTUŁ:   Media i Marketing Polska / red. nacz. Piotr Pokrzywa.

ADRES WYDAW.:   Warszawa : VFP Communications, 1999-.

OPIS FIZ.:   40 cm.

Częstotliwość:   Mies., Nr 13 = 384 (kwiecień 2010)-

NUMERACJA:   Nr 1=1 (27 stycz.-9 lutego 1999)-.

UWAGI:   Od nr 21=139 (2004) zm. formatu - 30 cm. . - Od 2000, nr 16 częste zmiany red. . - Od 2001, nr 2 red. nacz.: Marzenna M. Reyher.

ISSN:   1507-174X

HASŁO PRZEDM.:   Reklama czasopisma.

KLASYF. LOKALNA:   MASS MEDIA.

  REKLAMA.

  CZASOPISMA.

:   MK.0

WSPÓŁTW.:   Pokrzywa, Piotr (1964- ). Red.

  Reyher, Marzenna. Red.

HASŁO DOD.:   Słownik Mediów, Reklamy i Marketingu
LDR 03058cas#a2200577#i#4500
001 0161800165642
003 WR 004
005 20190602011631.4
008 990224c19999999pl#mx#p|##|##|0###|0pol#c
022 %a 1507-174X
035 %a da99333007
035 %a (NUKAT)vtls000028075
040 %a KR 119/aso %c KR 119/mr %d KR 119/mrs %d WR U/FZ %d LUBL KUL/KG %d Ł U/mkc %d LUBL U/AO %d KIEL 010/ES %d KR U/SM %d WR U/ZM %d WA U/MBr %d WA U/FM %d POZN U/MAW %d WA M/EO %d OLSZT 003/MG %d WA U/MK %e PNN %d WR 004
0900 %a MK.0
091 %a IM %a dubl %a 1 dar %b cz %a nie ukazuje się
2101#%a Media Mark. Pol.
222 0%a Media i Marketing Polska
24500%a Media i Marketing Polska / %c red. nacz. Piotr Pokrzywa.
24613%a Media & Marketing Polska %f 2003 Nr 6(100)- 2010 Nr 11/12(383)
24613%a M&MP %f 2010 Nr 13(384)-
260# %a Warszawa : %b VFP Communications, %c 1999-.
300 %c 40 cm.
310 %a Mies., %b Nr 13 = 384 (kwiecień 2010)-
321 %a Tyg., %b 2005- Nr 11/12 = 383 (2010)
321 %a Dwutyg. %b 1999-2004
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
3620 %a Nr 1=1 (27 stycz.-9 lutego 1999)-.
500 %a Od nr 21=139 (2004) zm. formatu - 30 cm.
500 %a Od 2000, nr 16 częste zmiany red.
500 %a Od 2001, nr 2 red. nacz.: Marzenna M. Reyher.
5050#%a Od 2006 r. dod. "Słownik Mediów, Reklamy i Marketingu" zawierające miesięcznie wydawane leksykony: Badania Marketingowe, BTL i Merchandising, Internet, Kreacja i Produkcja, Marketing Mobilny, Outdoor, Prasa, Public Relations, Radio, Telewizja.
580 %a Czasopismo powstało z połączenia "Marketing Polska" oraz "Media Polska".
650 #%a Reklama %v czasopisma.
7001#%a Pokrzywa, Piotr %d (1964- ). %e Red.
7001#%a Reyher, Marzenna. %e Red.
74002%a Słownik Mediów, Reklamy i Marketingu
7700#%t Tutti Frutti %g 2002- %w zz2006976935
7700#%t Raport Strategiczny IAB Polska %g 2003- %w xx001353858
7700#%t Almanach Mediów i Reklamy %g 1999- %x 1507-2037 %w da99333075 %w (NUKAT)vtls000028165
7760#%t Media i Marketing Polska %c (CD-ROM) %g 200u- %w xx001086061
78014%t Media Polska %g 1993-1999 %x 1231-367X %w (WR 004)0161800165646
78014%t Marketing Polska %g 1996-1998 %x 1426-3505 %w (WR 004)0161800165580
78014%t Media Polska %g 1993-1999 %x 1231-367X %w gg96603245
78014%t Marketing Polska %g 1996-1998 %x 1426-3505 %w dd97317172
8564#%u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0161800165642 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a MASS MEDIA.
990 %a REKLAMA.
990 %a CZASOPISMA.
999 %b eapa (28/09/2005 09:50:43) %d epa (13/04/2010) %c bams (27/11/2007) %c każ (04/12/2007) %c bams (07/01/2008) %c każ (01/02/2008) %c maw (05/02/2008) %c aal (14/08/2008) %c każ (07/04/2010 ; 008) %c epa (13/04/2010) %c epa (13/04/2010 ; 040, 650-, 990-, 990+) %c epa (02/02/2011 ; 090+) %c aal (03/01/2012 ; 040, 990+) %c prolib (02/12/2016) %c prolib (21/12/2016) %c kaz (21/03/2019 ; 040, 091) %r 1999

Zasób czasopisma

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu (UEWRO)
1. O-czasopisma archiwalne; SWD - Strefa Wolnego Dostępu; MK.0 MED O 2360; Numery bieżące dostępne w Czytelni Czasopism i Zbiorów Specjalnych
2. P-JG czas.arch.JG; CzytCzasJG - Czytelnia Czasopism (Jelenia Góra); 407