Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
UNIWERSYTET EKONOMICZNY WE WROCŁAWIU
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
brak zdjęcia
Opis formalny
Szablon z etykietami WWW
MARC
Hasła związane
Badania marketingowe : nowe podejścia oraz metody na współczesnym rynku / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014.
TYTUŁ:   Badania marketingowe : nowe podejścia oraz metody na współczesnym rynku / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska.

ADRES WYDAW.:   Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014.

OPIS FIZ.:   357 s. : il. ; 24 cm.

SERIA:   Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu =Reserach Papers of Wrocław University of Economics, 1899-3192 ; nr 336

NUMER ZNORM.:   978-83-7695-476-9

KLASYF. LOKALNA:   BADANIA MARKETINGOWE.

:   MK.3

WSPÓŁTW.:   Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red.

  Sobocińska, Magdalena. Red.

HASŁO DOD.:   Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
LDR 01464cam#a2200301#i#4500
001 0162500689498
003 WR 004
005 20190602013506.3
008 141125s2014####pl#a||||#|||||000#0#pol#c
020 %a 9788376954769
040 %a WR 004/mapr %c WR 004/mapr
0410#%a pol %b eng
0900 %a MK.3
091 %a 1 inne źr.
24500%a Badania marketingowe : %b nowe podejścia oraz metody na współczesnym rynku / %c red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska.
260 %a Wrocław : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, %c 2014.
300 %a 357 s. : %b il. ; %c 24 cm.
4901 %a Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = %a Reserach Papers of Wrocław University of Economics, %x 1899-3192 ; %v nr 336
504 %a Bibliogr. przy rozdz.
546 %a Streszcz. ang.
7001#%a Mazurek-Łopacińska, Krystyna %d (1951- ). %e Red.
7001#%a Sobocińska, Magdalena. %e Red.
7102#%a Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). %b Wydawnictwo. %4 pbl
830 0%a Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu %x 1899-3192 %v nr 336
8564#%u https://katalog.ue.wroc.pl/site/recorddetail/0162500689498 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7695-476-9
990 %a BADANIA MARKETINGOWE.
999 %b acz (25/11/2014) %c mapr (28/11/2014 ; 000, 008, 040, 041+, 090+, 245, 300+, 490+, 504+, 700+, 710+, 830+, 920+, 990+) %c mapr (01/12/2014 ; 260) %c mapr (02/12/2014 ; 546+) %r 2014
DOKUMENTY PRZEZNACZONE DO WYPOŻYCZANIA
PołożenieSygnaturaLokalizacjaStatusAkcja
WMK.3 BAD
W 303516
SWDDostępna Informacja
WMK.3 BAD
W 303517
SWDDostępna Informacja
WMK.3 BAD
W 303518
SWDDostępna Informacja
W-JG91696Mag.JGDostępna Informacja
W-JG91697Mag.JGDostępna Informacja
DOKUMENTY PRZEZNACZONE DO KORZYSTANIA NA MIEJSCU
PołożenieSygnaturaLokalizacjaStatusAkcja
BV.1.2 BAD
B 124693
SWDDostępna Informacja
B-JGMK.3 BAD
B-JG 33274
Czyt.Og.JGDostępna Informacja
W-JG91698CzytCzasJGDostępna Informacja